Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 
УДК УДК 070:004.738.5
Шевченко Инна Бориславовна,,,,,,
КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ЯК ЕЛЕМЕНТ МЕДІАМЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА
Шевченко Инна Бориславовна
CORPORATE CULTURE AS AN ELEMENT MEDIA MANAGEMENT ENTERPRISE

Аннотация. Анотація. В статті розглянуто основні принципи формування успішної корпоративної культури, джерела її формування, фактори, що впливають на вибір виду культури та шляхи її оптимізації. Такі елементи культури як бренд та HR-бренд повинні розглядатись як кре

Ключевые слова: Ключові слова: корпоративна культура, бренд, ребрендинг, HR-бренд.

Abstract. Abstract. In the article the basic principles of successful corporate culture, the source of its formation, the factors affecting the choice of culture and ways of its optimization. Such elements as the brand culture and HR-brand cream should be seen as a

Keywords: Keywords: corporate culture, brand, rebranding, HR-brand.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>