УДК: 316.621

Кухта М.П.

Взаємозв`язок життєвих шансів та активнісного компоненту життєвих стратегій

Інститут соціології НАН України

Автор піднімає питання взаємозв`язку життєвих шансів із активністю у процесі цілеспрямованого підходу суб`єктом до власного життя. Також розглядаються життєві шанси  через  приналежість індивіда до соціального класу – як виразника можливостей індивіда; та варіанти розширення цих можливостей.

Ключові слова: життєва стратегії;  життєві шанси; соціальний клас; кошти до існування

The author raises the question about interrelation of life chances with activity in the targeted approach a subject to their own lives. Also considered of through the prism  life chances of individuals belonging to social class - as a voice for individual opportunities and options for expanding these opportunities.

Keywords: life strategy; life chances; social class; livelihoods

 

УДК 316.613

Дикун Н.А.

ВЛИЯНИЕ СЕМЬИ НА КАЧЕСТВО СОЦИАЛИЗАЦИИ МОЛОДЕЖИ

Энгельский технологический институт Саратовского Государственного Технического Университета

Работа посвящена проблемам социализации молодежи в современных условиях. Основное внимание уделено роли семьи в процессе социализации.

Ключевые слова: молодежь, социализация, семья, воспитание

Work is devoted problems of socialization of youth in modern conditions. The basic attention is given a role of a family in the course of socialization.

Key words: youth, socialization, a family, education

 

Прасюк О.В.

Соціокомунікативна природа політичної реклами в контексті формування електоральної громадської думки

Національний університет «Острозька академія»

В роботі розглянуто політичну рекламу як одну з форм передвиборчої агітації, її суть як комунікативного явища, джерела та канали поширення. Проаналізовано традиційне розуміння політичної реклами на медіаносіях та виокремлено перфомансну комунікацію як чинник формування електоральної громадської думки

Ключові слова: передвиборча агітація, політична реклама, політичн комунікація, вибори

The work examined political advertisement as a form of pre-election agitation; its nature as the communicative phenomenon, sources and channels of distribution are also considered. The traditional understanding of political advertisement in media is analyzed, performance communication as factor of forming of electoral public opinion is distinguished in the work.

Keywords: pre-election agitation, political advertisement, political communication, elections

 

 УДК 37.013.42

Скляр С.С., Жданов С.А.

ТОРГОВЛЯ ЛЮДЬМИ: ПРОБЛЕМА НА МЕЖДУНАРОДНОМ УРОВНЕ

Восточноукраинский национальный университет имени Владимира Даля

This work is about problems of introduction of legal approvals for human trafficking  at an international level. 

Key words: human trafficking, international level, legal approvals.

 Эта работа о проблемах введения юридических санкций за торговлю людьми на международном уровне.

 Ключевые слова: торговля людьми, международный уровень, юридические санкции.

 
Секции-октябрь 2011
КОНФЕРЕНЦИЯ:
  • "Научные исследования и их практическое применение. Современное состояние и пути развития.'2011"
  • Дата: Октябрь 2011 года
  • Проведение: www.sworld.com.ua
  • Рабочие языки: Украинский, Русский, Английский.
  • Председатель: Доктор технических наук, проф.Шибаев А.Г.
  • Тех.менеджмент: к.т.н. Куприенко С.В., Федорова А.Д.

ОПУБЛИКОВАНО В:
  • Сборник научных трудов SWorld по материалам международной научно-практической конференции.