Рейтинг пользователей: / 2
ХудшийЛучший 

УДК 373.21

Кіндрат І.Р.

 ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПОБУДОВИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ НА ЗАСАДАХ ІНТЕГРАЦІЇ 

 Рівненський навчально-виховний комплекс №1, Рівне, Княгині Ольги 25, 33014 Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Рівне, Чорновола 74, 33028

 

UDC 373.21

Kindrat I.R.

ORGANIZATIONALLY PEDAGOGICAL TERMS OF CONSTRUCTION OF EDUCATIONAL PROCESS IN PRESCHOOL EDUCATIONAL ESTABLISHMENT ON PRINCIPLES OF INTEGRATION

Rivne educational complex №1, Rivne, Kniahyni Olgy 25, 33014 The Rivne regional institute of higher qualification pedagogical education, Rivne, Chornovola 76, 33028

 В  поданій доповіді в загальних рисах висвітлено питання організаційно-педагогічних умов, необхідних для реалізації моделі освітнього процесу, побудованого на засадах інтеграції. Особливу увагу акцентовано на застосуванні  технології інтелектуальних карт як  основі планування інтегрованого освітнього процесу.

Ключові слова:  організаційно-педагогічні умови, інтеграція, технологія інтелектуальних карт, освітнє середовище.

In this report a question is broadly speaking reflected organizationally pedagogical terms, necessary for realization of model of educational process, built on principles of integration. The special attention is accented on application of technology of mind maps a basis of planning of computer - integrating in educational process.

Key words: organizationally pedagogical terms, integration, technology of mind maps, educational environment.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>

 
Секции-декабрь 2012