УДК 0
Мазур Елена Николаевна,,,,,,
ВОЗМОЖНОСТИ НЕТРАДИЦИОННЫХ ТЕХНИК РИСОВАНИЯ В КОРРЕКЦИИ АГРЕССИВНОГО ПОВЕДЕНИЯ ДЕТЕЙ С ОБЩИМ НЕДОРАЗВИТИЕМ РЕЧИ
MAZUR ELENA NIKOLAEVNA
POSSIBILITIES OF NONTRADITIONAL PAINTING TECHNIQUE IN CORRECTION OF AGGRESSIVE BEHAVIOR OF CHILDREN WITH GENERAL SPEECH UNDERDEVELOPMENT
 
УДК 0
Щербакова Е.А., Громак Д.Н.,,,,,,
ИМИДЖ ПЕДАГОГА КАК ОСНОВНОЙ КОМПОНЕНТ ИМИДЖА ШКОЛЫ
Scherbakova E.A., Gromak D.N.
THE TEACHER’S IMAGE AS THE MAIN COMPONENT OF SCHOOL’S IMAGE
 
УДК 0
Асриева Е.Н.,,,,,,
Инновационные методы оценивания уровня развития и проявления компетенций учащихся при обучении в Высшей школе
Asrieva E.N.
Innovative methods of control the level of students competences in High school
 
УДК 0
Хребина С.В.,,,,,,
Концептуальный подход к исследованию педагогической культуры педагога в образовательном пространстве
Hrebina S.V.
Conceptual reproach to research of teacher's psychological culture in the educational space
 
УДК 0
Петушкова Ольга Геннадьевна,,,,,,
МЕДИАЦИЯ КАК ОДИН ИЗ АЛЬТЕРНАТИВНЫХ СПОСОБОВ УРЕГУЛИРОВАНИЯ КОНФЛИКТОВ
Petuchkova O.G.
MEDIATION AS ONE OF THE ALTERNATIVE METHOD OF CONFLICT RESOLUTION
 
УДК 159.9
Юрчик Оксана Николаевна,,,,,,
МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ШКІЛЬНОГО НАСИЛЬСТВА
Yurchyk Oksana
THE METHODOLOGICAL ASPECTS OF THE EMPIRICAL RESEARCH OF SCHOOL VIOLENCE
 
УДК 0
Астремская Ирина Владимировна,,,,,,
ОСНОВНІ ФОРМИ СУПЕРВІЗІЇ В СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ
Astremska I.V.
BASIC FORM OF SUPERVISION IN SOCAIL WORK
 
УДК 0
Никулина С.А.,Арсанова П.А.,,,,,
Особенности профессиональной деформации личности педагога в процессе профессионального развития
Nikulina S.A., Arsanova P.A.
Features of professional deformation of the person of the teacher in the process of professional development
 
Рейтинг пользователей: / 2
ХудшийЛучший 
УДК 305-035.6-056.36
Иваненко Алина Сергеевна,,,,,,
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ СТАТЕВО-РОЛЬОВОЇ ПОВЕДІНКИ РОЗУМОВО ВІДСТАЛІХ ПІДЛІТКІВ
Ivanenko Alina Sergeevna
PECULIARITIES OF DISPLAYING OF MENTALLY RETARDED TEENAGER PUPILS’ SEX-ROLE BEHAVIOR
 
УДК 159.9
Гуськова Екатерина Александровна,,,,,,
ПРОБЛЕМА ИНТЕГРАЦИИ ОДАРЕННЫХ СТУДЕНТОВ В НАУЧНО-ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКИЕ И ПРОЕКТНЫЕ КОМАНДЫ
Guskova E.A.
THE PROBLEM OF GIFTED STUDENTS’ INTEGRATION IN RESEARCH AND PROJECT TEAMS
 
УДК 0
Желдоченко Людмила Дмитриевна,,,,,,
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ДЕФОРМАЦИЯ СУБЪЕКТА ТРУДА
0
0
 
УДК Kravtsova N.F.
Кравцова Н.Ф.,,,,,,
ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ ПРОФИЛАКТИКА НЕГАТИВНОГО САМООТНОШЕНИЯ У ДЕТЕЙ МЛАДШЕГО ПОДРОСТКОВОГО ВОЗРАСТА
younger teenage children
Psychological prevention of negative self-relation of
 
УДК 0
Колиниченко И.А.,,,,,,
ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ КОНСУЛЬТИРОВАНИЕ РАБОТАЮЩИХ СТУДЕНТОВ ПО ВОПРОСАМ РАЗВИТИЯ ГРУППОВОЙ И ЛИЧНОСТНОЙ ИДЕНТИЧНОСТИ
Kolinichenko I.A.
Psychological consultation of working students on the development of group and personal identity
 
УДК 159.9
Михалева Антонина Борисовна,Иванова Наталья Анатолиевна,,,,,
ПСИХОЛОГИЯ АГРЕССИВНОГО ПОВЕДЕНИЯ
Mikhaleva A.B., Ivanova N.A.
PSYCHOLOGY OF AGGRESSIVE BEHAVIOUR
 
УДК 612.821
Мазур Елена Николаевна,Валькова Надежда Юрьевна,,,,,
ПСИХОФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ МЕХАНИЗМЫ УСПЕШНОСТИ ОБУЧЕНИЯ ШКОЛЬНИКОВ
MAZUR ELENA NIKOLAEVNA, VALKOVA NADEZHDA YUREVNA
PSYCHOPHYSIOLOGICAL MECHANISMS OF SUCCESSFUL STUDENT LEARNING
 
УДК 0
Поклонская В.Д.,,,,,,
Развитие структур интегральной индивидуальности старших дошкольников с низким уровнем саморегуляции поведения
Poklonskaya V.D.
Development of structures of integrated individuality of the senior preschool children with low self-control of behavior
 
УДК 159.9:811.111
Пілішек Світлана Олександрівна,,,,,,
СОЦІОКУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
Pilishek S.O.
SOCIAL CULTURAL COMPETENCY AS MEANS OF PROFESSIONAL CROSSCULTURAL COMMUNICATIVE EFFECTIVENESS
 
УДК 0
Юндин Р.Н.,,,,,,
Социализация студентов через познание основ профессиональной деятельности
Undin R.N.
Socialization of students through the knowledge of the basics of professional activity
 
УДК 159.9+316.6
Белоножко Анжелика Владимировна,,,,,,
СОЦИАЛЬНЫЕ ПРИЧИНЫ ШКОЛЬНОЙ НЕУСПЕВАЕМОСТИ
Belonozhko A.V.
SOCIAL CAUSES OF SCHOOL POOR PROGRESS
 
УДК 0
Швалева Н.М.,,,,,,
Субъект-средовая парадигма построения психологической практики для детей группы риска развития кризисных состояний
Shvaleva N.M.
Subject-environmental paradigm for constructing psychological practice for children at risk of crisis conditions
 
Секции-декабрь 2014