Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 
УДК
Ковтун Алина Владимировна,Кобелянская Елизаветта Богдановна ,Бортничук Олег Викторович,Шаран Лариса александровна ,Шаран Адрей Василевич ,,
ДОЦІЛЬНІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ ІТ – ТЕХНОЛОГІЙ В ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Kobeliianska E, Kovtun A, Bortnichuk O, Sharan L, Sharan A.
0

Аннотация. У статті приділено увагу надання послуг у готельному підприємстві, які передбачають дотримання послідовності у виконанні певних операцій. Висока якість обслуговування споживачів забезпечується колективними зусиллями працівників усіх служб готельного під

Ключевые слова: індустрія гостинності, якість послуги, готельне підприємство, ефективність роботи.

Abstract. The article focuses on the process of manufacturing and providing services in a hospitality enterprise, which implies adherence to technology in performing certain operations. High quality of customer service is ensured by the collective efforts of the em

Keywords: 0

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>