Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 
УДК
Овчаров Сергей Михайлович,,,,,,
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНО-ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОЇ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
Ovcharov S.M.
MAIN PRINCIPLES FOR IMPLEMENTATION OF THE INDIVIDUAL-DIFFERENTIAL PROFESSIONAL EDUCATION SYSTEM OF FUTURE COMPUTER SCIENCE TEACHERS

Аннотация. Стаття присвячена проблемі реалізації індивідуально-диференційованої системи професійного навчання майбутніх педагогів. Розглянуто сутність індивідуально-диференційованого підходу та його основні принципи. Охарактеризовано авторські погляди щодо використа

Ключевые слова: професійна підготовка педагогів, індивідуально-диференційований підхід, творчі якості вчителів інформатики.

Abstract. Introduction. One of the most important tasks of higher education at the present stage is the transition from mass education to the individual, which is to lay the foundation for the education of each student, to form the future teacher as a creative pers

Keywords: professional training of teachers, individual-differentiated approach, creative qualities of computer science teachers.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>