Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 
УДК УДК 65.012.34 (075.8)
Татьяна Васильевна Лыcюк,Оксана Стипановна Терещук,Шовкович Ирина,,,,
МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Tatiana Lysyuk, Oksana Tereshchuk, Irina Shovkovych
MARKETING STRATEGIES OF TOURISM ENTERPRISES

Аннотация. Анотація. У роботі обґрунтовано управлінське рішення, щодо вибору стратегії туристичних підприємств, її розроблення з використанням системного підходу, які дозволяють досягти успіху на туристичному ринку ринку.

Ключевые слова: Ключові слова: маркетингова стратегія, комунікаційна стратегія, маркетингові комунікації підприємства, цінова стратегія.

Abstract. Abstract. The work proved administrative decision regarding the choice of strategy tourism enterprises, its development using a systematic approach that can achieve success in the travel market market.

Keywords: Keywords: marketing strategy, communication strategy, marketing communications company, pricing strategy.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>