Попенюк В.М.
HR-брендинг як сукупність зусиль компанії по взаємодії з існуючими та потенційними співробітниками
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
This article has formalized the appointment of HR-brand knowledge andcommunicate with professionals understand the importance and prospects of the market to support hose it already has.
HR-брендинг – нове, поки що маловідоме поняття маркетингу. Це робота з репутацією компанії як роботодавця. Нині даний напрямок, що перебуває, по суті, на стику маркетингу й управління персоналом, є одним із найпотрібніших. Раніше компанії займалися насамперед розробленням нових продуктів та послуг і вбачали ключову роль маркетингу в підвищенні числа продажів та розвитку бізнесу. А сьогодні фахівці дедалі частіше звертають погляди до HR-департаменту. Таким чином, люди, котрі займаються ректрутментом та управлінням персоналом, стають архітекторами бренду. Так виник новий напрям – HR-брендинг.