Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Колесніков К.С.

ПІЗНАВАЛЬНИЙ І ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ МЕТОДІВ УСНОЇ ІСТОРІЇ, ПОШУКОВОЇ І КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ

Новокаховський політехнічний коледж

Одеського національного політехнічного університету

Нова Каховка, Херсонської обл., Першотравнева 30, 74900

Kolesnikov K.S.

COGNITIVE AND EDUCATIVE POTENTIAL OF METODS ORAL HISTORI, SEARCHING AND REGIONAL ETHNOGRAPHY WORK

Nova Kakhovka polytechnic college

Odessa national polytechnic university

Nova Kakhovka Kherson region Pershotravneva str.30, 74900

Анотація. У статті висвітлюються теоретичні основи усної історії як наукової дисципліни, особливості її практичного застосування в навчальному процесі, зв'язок її з традиційними формами краєзнавчої і пошукової роботи. Головна педагогічна ідея полягає в тому, що вони однаково цінні на заняттях, в позааудиторний час як пізнавальний і виховний засіб. Завдяки цьому студентство не просто «споживає» готовий історичний продукт, а й бере безпосередню участь у його формуванні.

Ключові слова: усна історія, пошукова робота, народні літописи ХХ століття.

Annotation. The report examines theoretical principles of oral history as a scientific subject, peculiarity of it practical use in traininq, it connection with traditional forms of searchinq and regional ethnography works. The main pedagogical idea is that they are important at the studies and outside as cognitive and educative methods. Thanks to this students not only «use» real historical facts but take an active part in its forming.

Key words: oral histori, searching work, folk chronicles of the XX century.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>