Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 
УДК 338.43 (571.56)
Степанова Лидия Михайловна,Ноговицына Тамара Николаевна,,,,,
МАРКЕТИНГ ИННОВАЦИЙ НА ПРИМЕРЕ МИП ООО "ТЕПЛОКОМФОРТ"
Stepanova L.M, Nogovitsyna T.N.
MARKETING OF INNOVATIONS ON THE EXAMPLE OG THE SMALL INNOVATIVE ENTERPRISE JSC TEPLOCOMFORT

Аннотация. В данной статье приведены результаты маркетингового исследования по выявлению потребностей использования предоставляемой услуги, а именно автономного санитарного блока малым инновационным предприятием ООО «Теплокомфорт». Результаты исследования показывают, что предлагаемая услуга очень актуальна и есть существенный потенциал развития на рынке РС (Я). В заключении предложены рекомендации и способы внедрения на рынок.

Ключевые слова: инновация, качество и уровень жизни населения, автономный санитарный блок.

Abstract. In this paper are given the results of market research on identification of requirements of use of provided service, namely the independent sanitary block by the small innovative enterprise JSC Teplokomfort. Results of research show that offered service is very actual and there is an essential potential of development in the republic’s market. In the conclusion are offered recommendations and ways of introduction on the market.

Keywords: innovation, quality and population standard of living, autonomous sanitary block.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>