Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 
УДК 0
Преснов Владимир Сергеевич,Левошич Наталия Вячеславовна,,,,,
РОЛЬ РЕКЛАМЫ В ФОРМИРОВАНИИ СОЦИАЛЬНО ОТВЕТСТВЕННОГО БИЗНЕСА В РОССИИ
Presnov V.S., Levoshich N.V.
THE ROLE OF ADVERTISING IN FORMING SOCIALLY RESPONSIBLE BUSINESS IN RUSSIA

Аннотация. В работе рассматривается влияние рекламы на развитие социально ответственного бизнеса в России. В настоящее время корпоративная социальная ответственность компаний не достаточно развита в России. Анализируем возможность рекламы как отправной точки в решен

Ключевые слова: реклама, корпоративная социальная ответственность, корпорации, общество, экология, прибыль.

Abstract. In this paper we describe the use of the influence of advertising on the development of socially responsible business in Russia. Currently, the corporate social responsibility of companies is not well developed in Russia. We analyzed the possibility of ad

Keywords: advertisement, corporate social responsibility, corporations, society, ecology, profit.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>