УДК 639.58
Соболєв В. В.
ДІЛОВА ГРА - ЯК ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
Відокремлений структурний підрозділ Національного авіаційного університету Слов’янський коледж НАУ
В статті розглянуті питання застосування ділових ігор при проведенні занять з дисципліни «Техніка аеропортів для технічного обслуговування повітряних суден».
Ключові слова: метод навчання, ділова гра, мотивація гри, проблемна ситуація.
Питання вибору методів проведення навчальних занять - щоденне, практичне. Науково-педагогічному працівнику необхідно виявити максимум самостійності, тому що жодних програмних вказівок з цього питання давати "зверху" недоцільно. Занадто різноманітними є конкретні ситуації навчання.
Традиційно метод навчання визначають як спосіб взаємозалежної і взаємозумовленої діяльності педагога і студентів, спрямованої на реалізацію цілей навчання, або як систему цілеспрямованих дій педагога, які організують пізнавальну й практичну діяльність студентів і забезпечують розв'язання завдань навчання.
Дослідники нараховують до 50 різних методів навчання: розповідь, бесіда, робота над джерелами, демонстрація, вправи, самостійна робота, навчальна гра, диспут та ін. Але кожен метод у конкретних обставинах реалізується у своєрідних поєднаннях декількох прийомів.