Рейтинг пользователей: / 5
ХудшийЛучший 

УДК 159.9:37.091.12

Мельніченко О.І.

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ВНЗ

Київський національний торговельно-економічний університет Київ, Кіото 19, 02156

UDC 159.9:37.091.12

Melnichenko О.I.

PSYCHOLOGICAL FEATURES OF PROFESSIONAL ACTIVITY OF HIGH SCHOOLS TEACHERS

Kyiv National University of Trade and Economics Kyiv, Kyoto 19, 02156

 У статті розглянуто особливості та зміст психолого-педагогічної діяльності викладачів ВНЗ, вплив інновацій на їх психологію, основні компоненти психологічної підготовки педагогів, види професійної компетентності. Акцентовано увагу на основних факторах, які впливають на сприйняття нововведень, на дії різноманітних психологічних чинників під час їх реалізації та необхідності підвищення якості освіти у вищих навчальних закладах. Обґрунтована важливість психологічного супроводу освітніх послуг у вищому навчальному закладі.

Ключові слова: професійне здоров’я, синдром емоційного «вигорання», професійна компетентність.

In this paper we describe features and contents of psychological and educational activities faculty members, the impact of innovation on their psychology major components of psychological training of teachers, types of professional competence. Attention is focused on the key factors that influence the perception of innovation, the actions of various psychological factors during their implementation and the need to improve the quality of education in higher education. Substantiates the importance of psychological support for educational services in higher education.

Key words: professional care, a syndrome of emotional "burnout", professional competence.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>

 
Секции-июнь 2013