Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Бурда Л.В.

ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМОК ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Відокремлений структурний підрозділ Національного авіаційного університету, Слов’янський коледж Національного авіаційного університету Слов’янськ, вул. К.Маркса 27, 84100

 

Burda L.V/

FORMATION OF CREATIVE EDUCARIONAL ENVIRONMENT AS A STRATEGIC WAY OF INNOVATIVE DEVELOPMENT OF HIGHER EDUCATION

Separated Structural Subdivision of National Aviation University, Slovyansk College of National Aviation University Slovyansk, Karl Marks Street 27 84100

 В представленій роботі розглядається проблема формування творчого освітнього середовища як необхідна умова інноваційного розвитку вищої освіти в Україні. В центрі уваги знаходиться педагог-новатор, який здатний перетворити рутинний процес навчання у педагогічну творчість. Тільки у творчому освітньому середовищі розкриваються креативні здібності студентів, розвивається творчий потенціал молодих фахівців в галузі економіки.

Ключові слова: творча особистість, креативність, педагогічні технології, інноваційні технології навчання, педагог-фасилітатор, інноваційний потенціал педагога

In this paper we observe the problem of formation of creative educational environment as an essential condition of innovative development of higher education in Ukraine. Teacher-innovator is in the center of attention. He is capable to convert the routine studying process into pedagogical creation. The author proves that it is creative educational environment where it’s possible to develop creative abilities and potential of young specialists in economics.

Key words: creative personality, creativity, pedagogical technologies, innovative teaching technologies, teacher-facilitator, innovative teacher’s potential.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>

 
Секции-июнь 2013