Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 
УДК UDC 372
Заїка Оксана Володимирівна,Кугай Наталя Василівна,Борисов Євген Миколайович,,,,
Організаційні форми і методи навчання старшокласників розв'язувати задачі на доведення
Kugaj N., Zaika О., Borisov E.
ORGANIZATIONAL FORMS AND METHODS OF TEACHING HIGH SCHOOL STUDENTS TO SOLVE PROBLEMS AT PROVING

Аннотация. У статті розглянуто організаційні форми і методи навчання, які доцільно використовувати під час навчання старшокласників розв’язувати задачі на доведення курсу алгебри і початків аналізу. Наведено приклади застосування організаційних форм і методів навчання при вивченні конкретних тем.

Ключевые слова: Організаційні форми навчання, методи навчання, задача на доведення, алгебра і початки аналізу.

Abstract. The article examines the organizational forms and teaching methods that should be used when teaching high school students to solve problems in algebra proof course and the test. Examples of the application of organizational forms and methods in the study of specific topics.

Keywords: Organizational learning, teaching methods, task to prove, algebra and analysis starts.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>

 
Секции-июнь 2014