Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Чорна В.В.

Навчальний потенціал програм початкової школи для розвитку перцептивної сфери учнів у період удосконалення змісту сенсорного виховання молодших школярів на україні (1984-2000 рр.)

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького м. Мелітополь, вул. Леніна, 20

 

Training potential of primary school’s program for development perceptual sphere at the period of improvement sensory education’s content pupils of primary school in Ukraine (1984-2000)

 Стаття присвячена аналізу програм для початкової школи, що були чинними у період удосконалення змісту сенсорного виховання молодших школярів (19842000 рр.). Вивчення вищезазначених програм здійснювалось з метою  виявлення можливостей програмового ресурсу для формування чуттєвої сфери дітей молодшого шкільного віку в умовах побудови національної системи освіти та стандартизації її змісту.

Ключові слова: сенсорне виховання, навчальна програма, молодші учні, змістові лінії, напрямки перцептивного розвитку.

The article analyzes the program for elementary schools that were in force during the improvement of the contents sensory education primary school children (1984-2000). The study proposed programs carried out in order to identify opportunities for programmatic resource formation sensual sphere of primary school children in building the national education system and standardize its content.

Keywords: sensory education, curriculum, younger students, content line, perceptual development’s line.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>

 
Секции-декабрь 2012