Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 
УДК 371.26:373.3 (477)
Предик А. А.
ПЕДАГОГІЧНА НАУКА ПРО КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича м. Чернівці, вул..Коцюбинського 2
Predyk Alina
PEDAGOGICAL SCIENCE OF CRITERIA TO ASSESS THE KNOWLEDGE AND JUNIOR SCHOOLCHILDREN

 Проаналізовано погляди учених на сутність критеріїв оцінювання знань учнів на різних етапах розвитку педагогічної теорії і практики. Встановлено, що під критерієм у педагогіці розуміється ознака, за допомогою якої здійснюється оцінка певного явища або процесу. До критеріїв висуваються певні вимоги і вони мають відповідати тому явищу, вимірником якого виступають; виражатися числом; бути простими. Дослідники поділяють критерії оцінювання на гносеологічні, дидактичні, виховні. Загальні критерії оцінювання знань учнів сформульовані наприкінці 40-х років минулого століття. Вони конкретизуються для кожного навчального предмета з урахуванням його специфіки.

Ключові слова: контроль, оцінювання, критерії, повнота, глибина, системність, усвідомленість, оперативність, ефективність, гносеологічні, дидактичні, виховні.

Analyzed the views of the scientists on the essence of criteria of estimation of knowledge of students at different stages of development of pedagogical theory and practice. It has been established that the criterion in pedagogy means the sign by which the assessment is performed certain requirements: they should correspond to the phenomenon, the measure of which are; be expressed in number; be simple. Researchers share the assessment criteria on epistemological, didactic, educational. General criteria of the estimation of knowledge of students were formulated in the late 40-ies of the last century. They are particularized for each subject, depending on their nature.

Key words: monitoring, evaluation criteria, fullness, depth, systematic character, integrity, efficiency, effectiveness, epistemological, didactic, educational.


ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>

 
Секции-декабрь 2013