УДК 37.091.31-059.2
Олексін Ю.П.
СУЧАСНІ МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ІСТОРІЇ
Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Рівненська обл., м. Рівне, вул.В.Чорновола, буд.74, 33028
UDK 37.091.31-059.2
Oleksyn Y.P.
MODERN METHODOGICAL APPROACHES TO THE DIFFERENCIATIONAL STUDYING OF HISTORY BY SENIOR PUPILS
Rivne regional in-service teacher training institute , Rivneregion, Rivne , Chornovil Street, 74, 33028
В цій роботі розглядаються сучасні методичні підходи до диференціації навчання старшокласників історії. Визначається, що диференціація навчання історії - це спосіб поділу учнів на групи, заснований на принципі індивідуалізації навчання, за різними критеріями, але з максимально можливим урахуванням індивідуальних особливостей дітей. Під внутрішньою диференціацією автор розуміє такий спосіб організації навчального процесу, при якому враховуються індивідуально-типологічні особистості (здібності, інтереси, схильності, особливості інтелектуальної діяльності і т.д.) дітей.
Ключові слова: внутрішня диференціація, індивідуально-психологічні особливості дітей, навчання історії.
In this paper we describe the use of with modern methodological approaches to teaching high school history differentiation. Determined that the differentiation of teaching history - a way of separating students into groups based on the principle of individualization of instruction, according to various criteria, but with the best