Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

УДК 37.091.31-059.2

Олексін Ю.П.

СУЧАСНІ МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ІСТОРІЇ

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Рівненська обл., м. Рівне, вул.В.Чорновола, буд.74,  33028

UDK 37.091.31-059.2

Oleksyn Y.P.

MODERN METHODOGICAL APPROACHES TO THE DIFFERENCIATIONAL STUDYING OF HISTORY BY SENIOR PUPILS

Rivne regional in-service teacher training institute Rivneregion,   Rivne , Chornovil Street, 74, 33028

 В цій роботі розглядаються сучасні методичні підходи до диференціації навчання старшокласників історії. Визначається, що диференціація навчання історії - це спосіб поділу учнів на групи, заснований на принципі індивідуалізації навчання, за різними критеріями, але з максимально можливим урахуванням індивідуальних особливостей дітей. Під внутрішньою диференціацією автор розуміє такий спосіб організації навчального процесу, при якому враховуються індивідуально-типологічні особистості (здібності, інтереси, схильності, особливості інтелектуальної діяльності і т.д.) дітей.

Ключові слова: внутрішня диференціація, індивідуально-психологічні особливості дітей, навчання історії.

In this paper we describe the use of with modern methodological approaches to teaching high school history differentiation. Determined that the differentiation of teaching history - a way of separating students into groups based on the principle of individualization of instruction, according to various criteria, but with the best

 ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>

 
Секции-декабрь 2013