Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 
УДК УДК 372
Сокол Марьяна Олеговна,,,,,,
«ПАРАДИГМА», «КОНЦЕПЦІЯ», «КОНЦЕПТ», «ТЕРМІН», «ПОНЯТТЯ» ЯК ОСНОВНІ СКЛАДОВІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ
Sokol M. O.
«PARADIGM», «CONCEPTION», «CONCEPT», «TERM», «NOTION» AS MAJOR COMPONENTS OF PEDAGOGICAL TERMINOLOGY

Аннотация. У роботі обґрунтовано наукові підходи щодо проведення педагогічних досліджень стосовно визначення педагогічних термінів «парадигма», «концепція», «концепт», «термін», «поняття». Адже проблема експлікації понять є одним із пріоритетних напрямків сучасної п

Ключевые слова: парадигма, концепція, концепт, термін, поняття, детермінація, педагогіка.

Abstract. The scientific approaches to conducting educational research on the definition of pedagogical terms «paradigm», «conception», «concept», «term», «notion» are researched. The problem of concepts explication is one of the priorities of modern pedagogy. The

Keywords: paradigm, conception, concept, term, notion, determination, pedagogy.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>