Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Чередник Л.А., Савик Я.В.

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЛОВОГО МОВЛЕННЯ І КРАСНОМОВСТВА ЯК ДВОХ САМОДОСТАТНІХ КОМУНІКАТИВНИХ ФОРМ

Полтавський національний технічний університет ім. Ю. Кондратюка,

Полтава, пр-т Першотравневий, 24, 36011

 

Tcherednik L.A., Savik Y.V.

ANALYSIS OF RESEARCH RESULTS OF BUSINESS LANGUAGE AND RHETORIC AS TWO SELF-SUFFICIENT COMMUNICATIVE FORMS

Polava national technical Yuri Kondratyuk university,

Poltave, Ave Pershotravnevyi, 24, 36011

В даній статті розглядається теоретичне та практичне дослідження феномену ділового мовлення, як різновиду офіційно-ділового стилю, та риторики, як науки про мистецтво слова, їх взаємодія та доповнення одного іншим; досліджено мовностилістичні особливості ділового спілкування та ораторського мистецтва; проаналізовано випадки порушення орфоепічних, лексичних, граматичних та стилістичних норм.

Ключові слова: мовлення, ділове мовлення, ділове спілкування, риторика, ораторське мистецтво, красномовство.

There is shown theoretical and practical research of phenomenon of business language as type of official-business style and rhetoric as a science about art of word, their interaction and complement one another; linguistic and stylistic features of business language and rhetoric are investigated; violations of orthoepic, lexical, grammatical and stylistic rules are anylized.

Key words: broadcasting, business language, business communication, rhetoric, oratory.


ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>