Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Моисеева Ф.А., Шишина Л.Л.

ПЕРЕГОВОРЫ КАК СПОСОБ УПОРЯДОЧЕНИЯ ДЕЛОВОГО ОБЩЕНИЯ

Донецкий национальный университет экономики и торговли имени Михаила Туган-Барановского, г. Донецк, Щорса 31, 83050

 

Moisieisva Farida, Shishina Lyudmila

Negotiations as a way of business communication arranging

Donetsk National University of Economics and Trade named after Michail Tugan-Baranovsky, Donetsk, Shchorsa 31, 83050

Рассматривается феномен переговоров как вид социального взаимодействия субъектов, имеющий общую проблему в подходах и оценках, способах решения предмета разногласий путем непосредственного контакта через диалог в деловом общении.

Ключевые слова: переговоры, взаимодействие, оценка, диалог, деловое общение.

It’s examined the phenomenon of negotiations as a kind of social subject interaction which has the common problem in the approaches and evaluations, ways of solving the subject of disagreements by the way of direct contact with the help of through the dialogue in business communication.

Key words: negotiations, interaction, evaluation, dialogue, business communication.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>