Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 
УДК УДК 37.01; 374.1; 378
Книш Інна Василівна,Кочубей Наталія Василівна,,,,,
ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЇ У СТАНОВЛЕННІ НОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ
Inna Vasilivna Knysh, Natalia Vasilivna Kochubey
CREATIVE POTENTIAL OF INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN A NEW EDUCATIONAL PARADIGM

Аннотация. Анотація. З’ясовано, що на сучасному етапі розвитку освіти в Україні склалися дві освітні парадигми, а саме: off-line освіта як система й on-line освіта як мережа, зазначені їх переваги та недоліки. Проаналізовано сучасні інноваційні техніки та методики,

Ключевые слова: Ключові слова: освіта, on-line освіта як мережа, off-line освіта як система, нова парадигма освіти, інновація, егогенія, егротогенія, ятрогенія, «Учитель (Викладач) – Учитель (Викладач)», «Учитель (Викладач) – Учень (Студент)» і «Учень (Студент) – Учень (

Abstract. Abstract. It has been concluded that two educational paradigms have been established at the current stage of the development of Ukrainian education, namely, off-line education as a system and on-line education as a network; their advantages and dies advan

Keywords: Key words: education, on-line education as a network, off-line education as a system, a new paradigm of education, innovation, egogenesis, aegrotogenesis, iatrogenesis, «Teacher (Professor) – Teacher (Professor)», «Teacher (Professor) – Pupil (Student)» a

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>