Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

УДК  811.161.2’

Агібалова Т. М.

ЛІНГВОКУЛЬТУРЕМИ ЯК ЗАСІБ ІНТЕЛЕКТУАЛІЗАЦІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ МОВИ В ДРАМАТИЧНИХ ПОЕМАХ ЛЕСІ УКРАЇНКИ

Україна, м. Харків, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, вул. Блюхера, 2

UDK 811.161.2

Agibalova T. M.

LINGUOCULTURAL UNITS AS A MEAN OF INTELLECTUALIZATION OF THE UKRAINIAN LITERARY LANGUAGE IN LESYA UKRAINKAS DRAMATIC POEMS

Ukraine, Kharkiv, Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, Blyuhera Street, 2

 У статті досліджуються семантико-стилістичні особливості лінгвокультурних одиниць на позначення давньогрецького та римського культурного простору в драматичних  поемах Лесі Українки та їх роль в  інтелектуалізації української літературної мови к. XIX — п. XX століття.
     Ключові слова: лінгвокультурема, мовна картина світу, інтелектуалізація, ідіостиль, культурний простір, мовна особистість.

The article is devoted to the analysis of semantico-stylistic peculiarities of the linguocultural units to denote ancient Greek and Roman cultural space in Lesya Ukrainkas dramatic poems and analyzes  their role in intellectualization of the Ukrainian Literary Language in the late 19th and early 20th centuries.

Key words: linguocultural unit, language picture of the world, intellectualization, idiostyle, cultural space, language personality.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>