Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

 Несвітайлов К.О., Антонова-Рофі Ю.В.

ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ВЕБ-САЙТІВ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ З ПОЗИЦІЇ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ

Національний Технічний Університет України «КПІ»

 

В данной работе рассматривается проектирование медицинских сайтов с позиции интернет-маркетинга.

Ключевые слова: проектирование медицинских сайтов; интернет-маркетинг.

This work describes the projection of medical sites from the perspective of internet marketing.

Keywords: projection of medical sitesinternet marketing.

 Актуальність теми онлайн маркетингу обумовлена високим розвитком Інтернет-технологій та їх застосуванням  на ринку медичних послуг і товарів. Огляд правильної організції та планування роботи інтернет-ресурсу як каналу комунікаці компанії з її цільовою аудиторією (партнерами, власними співробітниками, конкурентами, пацієнтами), а також аналіз впливу основних методів просування в Інтернеті, зокрема в медичній області, потрібні для ефективного проведення інтернет-реклами.

Онлайн маркетинг – це система планування, ціноутворення, просування та розповсюдження ідей, товарів та послуг для задоволення потреб і бажань  осіб та організацій за допомогою Інтернет-технологій [2].

Основною перевагою застосування  інтернет ресурсів в медичній сфері є інтерактивність, тобто можливість зробити потрібне замовлення або проконсольтуватись онлайн з декількома спеціалістами стосовно хвороби чи діагнозу, а також можливість замовлення лікарського засобу не виходячи з дому. З огляду на це для більш ефективної маркетингової політики ресурс повинен мати наступну інформацію:

1. Про режим роботи медичної організації.

2. Про умови надання медичної допомоги, у тому числі про терміни очікування медичної допомоги.

3. Про види медичної допомоги.

4. Про показники доступності та якості медичної допомоги.

5. Про перелік життєво необхідних і найважливіших лікарських препаратів, що застосовуються при наданні стаціонарної медичної допомоги, а також швидкої та невідкладної медичної допомоги.

6. Про перелік лікарських препаратів, що відпускаються населенню відповідно до переліку груп населення та категорій захворювань.

Маркетингові дослідження ринку медичних послуг покликані виявити реальну тенденцію співвідношення безкоштовної і платної медицини, задоволеність споживачів якістю медичного обслуговування, особливості попиту в різних регіонах і різних за демографічною і психо-графічному ознаками груп населення. Оцінка ринку охоплює аналіз всіх умов, що мають значення для успішної реалізації послуги та ефективності її збуту, а також аналіз мотивацій споживача, сезонних коливань попиту, можливостей реклами, діяльності конкурентів [3].

Для просування послуг в Інтернет першочергово здійснюється пошукова оптимізація, так як пошукові системи забезпечують до 90% всього трафіку інтернет-користувачів. Головне в розкручуванні сайту – це правильно спланувати стратегію просування, тоді витрати на рекламу будуть ефективнішими [1].

Описано залежність темпів зростання кількості цільової аудиторії від методів забезпечення інтернет реклами, зокрема від просування в пошукових системах та соціальних мережах. Останні все більше впливають на інтернет рекламу як надійний комунікаційний канал між компанією та її клієнтами. Це дозволяє більш якісно оцінити потреби та вимоги клієнтів та дає можливість вірно обирати напрямки розвитку компанії.

Отже, ефективність офлайнової і онлайнової реклами в медичній сфері збільшується при правильному плануванні структури інтернет-ресурсу, а також залежить від вибору стратегії здійснення інтернет-маркетингу. При цьому слід правильно оцінювати якість медичних послуг, яка напряму залежить від темпів зростання цільвої аудиторії. Задля цього, слід правильно обирати напрямки та види інтернет-реклами, а також слід правильно оцінювати її ефективність. Також важливим показником є якість проведення реклами, яка напряму залежить від якості наданих послуг і  визначається показниками  зростання кількості клієнтів.

 

Література:

  1. Ашманов И.С., Иванов А. А. Оптимизация и продвижение сайтов в поисковых системах [Текст] / И.С. Ашманов, А.А. Иванов  // СПб.: Питер. –  2008. – 400с.
  2. Гуров Ф.Н. Продвижение бизнеса в Интернет: все о PR и рекламе в сети [Текст] / Ф.Н. Гуров // Москва: Вершина, 2008. – 136с.
  3. Карасёва Т.В. Медицинский маркетинг в современных условиях [Текст] / Т.В. Карасева // Москва. – 1996. – 215с.
 
Секции-декабрь 2011
КОНФЕРЕНЦИЯ:
  • "Современные проблемы и пути их решения в науке, транспорте, производстве и образовании'2011"
  • Дата: Октябрь 2011 года
  • Проведение: www.sworld.com.ua
  • Рабочие языки: Украинский, Русский, Английский.
  • Председатель: Доктор технических наук, проф.Шибаев А.Г.
  • Тех.менеджмент: к.т.н. Куприенко С.В., Федорова А.Д.

ОПУБЛИКОВАНО В:
  • Сборник научных трудов SWorld по материалам международной научно-практической конференции.