УДК 0
Будник Владимир Сергеевич,Кравчук Надежда Николаевна,,,,,
АРОМАМАРКЕТИНГ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ
Kravchuk N.N., Budnik V.S.
AROMAMARKETING IN HOTEL BUSINESS
Аннотация. Розглядається впровадження та роль аромамаркетингу в готельному бізнесі. Охарактеризовано підходи до сутності аромамаркетингу. Окреслено основні принципи аромамаркетингу і його базові різновиди, їх зміст і визначено перспективи використання в умовах вітчи
Ключевые слова: готель, готельне підприємство, маркетинг, аромамаркетинг, ароматехнології.
Abstract. We consider the implementation and aromamarketing role in the hospitality industry. Characterized approaches to the essence aromamarketing . The basic principles aromamarketing and its basic types, their content and determine the prospects of use in the d
Keywords: hotel , hotel business , marketing, aromamarketing , aromatehnolohiyi.