Рейтинг пользователей: / 2
ХудшийЛучший 
Сіваконева Г.О.

Взаємодія залізничного транспорту з туристичними компаніями – шлях до підвищення попиту на послуги залізниці
Українська державна академія залізничного транспорту, м. Харків, пл. Фейєрбаха, 7, 61050


 
Sivakoneva G.O.

INTERACTION rail from tourist companies - WAY TO INCREASE DEMAND FOR SERVICES RAILROAD
Ukrainian State Academy of Railway Transport, Kharkov, pl. Feuerbach, 7, 61050


Перетворення туризму в масове явище створює ряд проблем, пов'язаних з його транспортним обслуговуванням. Залізничний транспорт має ряд переваг перед іншими видами постачальників транспортних послуг і за рахунок взаємодії з туристичними компаніями може підвищити попит на свої послуги. Правильне рішення цієї задачі пов'язано з необхідністю задоволення зростаючих вимог до туристського обслуговування і з вирішенням завдань підвищення ефективності транспортної діяльності.

Ключові слова: туристична компанія, пасажирські перевезення, причіпні туристичні вагони.

Convert mass tourism phenomenon creates a number of problems associated with its transport service. Rail transport has several advantages over other types of transport service providers and by interacting with travel companies can increase demand for their services. The correct solution to this problem is connected with the necessity to meet the growing demands of tourist services and meet the challenges of improving the efficiency of transport operations.

Keywords: travel company, passenger transport, travel trailer cars.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>