Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 
УДК 08
Полякова Елена Юрьевна,,,,,,
ИМИДЖ И РЕПУТАЦИЯ КАК НЕОТЪЕМЛЕМЫЕ ЭЛЕМЕНТЫ МАРКЕТИНОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
Polyakova E.Yu.
IMAGE AND REPUTATION AS MARKETINOVA INTEGRAL ELEMENTS OF ACTIVITY OF EDUCATIONAL INSTITUTION

Аннотация. В современных условиях образовательные учреждения сталкиваются с задачей выстраивания эффективной маркетинговой деятельности по продвижению образовательных услуг. Имидж и репутация – важнейшие аспекты общего восприятия компании. Репутацию можно улучшать,

Ключевые слова: имидж, репутация, управление репутацией, управление имиджем

Abstract. In modern conditions educational institutions face a problem of forming of effective marketing activities for advance of educational services. Image and reputation – the most important aspects of the general perception of the company. The reputation can b

Keywords: image, reputation, management of reputation, management of image

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>