Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 
УДК 378.14
Ткаченко K.Г.
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Українська інженерно-педагогічна академія, Харків,Університетська, 16

UDC 378.14

Tkachenko K.G.

THEORETICAL BASIS OF METHODICAL COMPETENCE OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS
Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy, Kharkіv, Universitetska, 16
У докладі на основі аналізу наукових підходів у сучасних педагогічних, психологічних і методичних дослідженнях уточнюється поняття «методична компетентність». Розглядається діяльність педагога, зокрема вчителя початкових класів, її компоненти, структуру. Проводиться аналіз поняття «методична компетентність майбутнього учителя початкових класів» на основі діяльнісного підходу.
Ключові слова: «компетентність», «методична компетентність», «учитель початкових класів», «діяльність».
On the basis of analysis of scientific approaches in modern pedagogical, psychological and methodological research clarifies the concept of «methodological competence». An activity of the teacher, particularly primary school teacher, its components and structure. The analysis of the concept of «methodical competence of primary school teachers» activity-based approach.
Keywords:«competence», «methodological competence», «teacher primary school»,«activities».
 
 
Секции-март 2013