Рейтинг пользователей: / 2
ХудшийЛучший 
УДК 372.8
Ткаченко Н.М.

Лінгвістична казка як методичний прийом
Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, м.Глухів, вул.Києво-Московська,24; 41400
 
UDC 372.8
Tkachenko N.M.
Lingvistic fairy tale as the methodical Technique
Oleksandr Dovzhenko Hlukhiv National Pedagogical University Hlukhiv, Kyjevo-Moskovska, 24; 41400
У доповіді представлено відомості про історію виникнення лінгвістичноїказки, теоретично обґрунтовано особливості її використання  в навчальному процесі з англійської мови як методичного прийому стимулювання інтересу до предмету, охарактеризовано сюжетно-композиційні особливості лінгвістичних казок, а також подано їх класифікацію.
Ключові слова: методичний прийом, інтерес до предмету, лінгвістична казка,казка-мотивування.
The history of linguistic fairy-tale is presented in this report. The peculiarities of its usage in the educational process in English as the methodical technique for stimulating interest to the subject is theoretically grounded. The specific features of linguistic fairy-tale composition and plot are characterized and their classification is given.
Key words: methodical technique, interest to the subject, linguistic fairy-tale, motivational fairy-tale.
 
 
Секции-март 2013